Αυτή είναι η αγία και θαυμαστή εκείνη ισαπόστολος και Μυροφόρος, καταγόμενη από τα Μάγδαλα της Συρίας(Παλαιστίνης), από την οποία,όπως μαρτυρούν τα ευαγγέλια ο Χριστός έβγαλε επτά δαιμόνια. Μαζί με άλλες γυναίκες δίκαιες λοιπόν τον διακονούσε και κάλυπτε οικονομικά τις ανάγκες του Κυρίου και των ακολούθων Του, από τα υπάρχοντα της. Εκείνη τον ακολούθησε έως τον Σταυρό και τον τάφο και πρώτη μαζί με την Θεοτόκο άκουσε το κήρυγμα του αγγέλου περί της Αναστάσεως το μεσονύχτιο της πρώτης Κυριακής κατά τον Ματθαίο και υπήρξε οδηγός των άλλων μυροφόρων προς τον τάφο αργότερα κατά τον Μάρκο και Λουκά και είδε και αγγέλους και αυτόν τον Κύριο κατά τον Ιωάννη, Αναστάντα ο οποίος την έστειλε στους μαθητές να αναγγείλει την ανάσταση και την ανάληψη. Αυτή στάθηκε πρώτη κήρυκας της ανάστασης και μετά την πεντηκοστή και την κοίμηση της Θεοτόκου, την οποία εξακολουθούσε να διακονεί, ακολούθησε τον θεολόγο Ιωάννη στην Έφεσο, όπου κοιμήθηκε ειρηνικά.
Αναφερόμενοι στην αγία Μαρία δεν μπορούμε παρά να θυμηθούμε όλες αυτές τις πλάνες και παρερμηνείες γύρω από το πρόσωπο της, πού εισήγαγαν ένα αλλότριο ήθος αγάπης και μετάνοιας στην πρακτική πίστη, εμπνεόμενο από έναν επίπεδο συναισθηματισμό.Πολλοί από εμάς ταυτίζονται με την αληθινή Μαγδαληνή και μέριμνα μας πνευματική είναι να ελευθερωθούμε από τα επτά δαιμόνια πού συμβολίζουν την αμαρτία και σκοπός μας είναι να σταθούμε και εμείς με μετάνοια και ομολογία παρά τον Σταυρό του Χριστού, μαζί με τους άλλους αγωνιστές. Αφού λοιπόν αξιωθούμε την συσταύρωση, θάπτουμε τα πάθη μας και θεώμεθα καθαροί την Ανάσταση και ακούμε από το αψευδές στόμα πώς θα αξιωθούμε την συνανάβαση προς τον Πατέρα.Και αυτή είναι η οδός της καθ ημας μετανοίας και κάθαρσης. Αλλιώς, παραμένουμε στα μυθιστορήματα περί ενοχικής αμαρτίας και εξουθένωσης και μιας επιδεικτικής κίβδηλης μετάνοιας, κατά την δυτική μαγδαληνολογία και παραμένουμε δέσμιοι ο καθένας στα δικά του πάθη και τις δαιμονικές του παραστάσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου